Jak rezerwować

 

Jak rezerwować  

 

Szanowny Internauto!

Witamy na stronie LEVELTRAVEL.PL . Oddajemy w Twoje ręce nowoczesne rozwiązanie pomocne w wyszukiwaniu i rezerwacji wymarzonych wakacji. Mamy nadzieję, że oferowane przez nas rozwiązania pomogą  Państwu szybko,  skutecznie oraz  w najdogodniejszy sposób pozyskać niezbędne informacje do  zorganizowania wypoczynku .
Biuro Podróży Leveltravel  oferuje możliwość rezerwacji ofert turystycznych przez naszą stronę, telefonicznie lub osobiście  w naszym biurze . W każdym przypadku przeprowadzenie rezerwacji jest bardzo proste i składa się z 4 etapów.

1.  Wybór oferty.


Aby wybrać interesującą Cię ofertę, skorzystaj z naszej wyszukiwarki. Wprowadź kryteria wyszukiwania. Jeśli chcesz je doprecyzować, skorzystaj z opcji wyszukiwania zaawansowanego, gdzie możesz wprowadzić dodatkowe preferencje.. Po kliknięciu w przycisk "szukaj" otrzymasz listę ofert spełniających wybrane przez Ciebie kryteria, dla ułatwienia  prezentujemy liczbę ofert odpowiadających Twoim kryteriom.

Pamiętaj, że na tym etapie możesz zawsze poradzić się naszych pracowników, którzy zaproponują Ci kilka ciekawych ofert i pomogą w dobraniu tej najkorzystniejszej

 

2.  Rezerwacja oferty.


Po zapoznaniu się ze szczegółami interesującej Państwa oferty, prosimy o wybranie jednej
z trzech możliwości złożenia rezerwacji:

Przez stronę:

Po wybraniu interesującej Państwa oferty, klikamy przycisk  „REZERWUJ”. W formularzu pod opisem wycieczki proszę wpisać swoje dane osobowe, a następnie ponownie kliknij „WYŚLIJ” Formularz zostanie wysłany do naszych pracowników, którzy skontaktują się z Państwem w celu potwierdzenia dostępności miejsc oraz ceny.

Telefonicznie:


Dzwoniąc pod numery podane na naszej stronie prosimy o wykazanie preferencji dotyczących zamawianej usługi. Nasz pracownik  zarezerwuje dla Państwa wybraną ofertę.

Osobiście w  biurze :

Jeśli chcieliby Państwo porozmawiać z naszym pracownikiem  i dokonać rezerwacji na miejscu, zapraszamy do naszego biura przy ul. Płockiej 15 lok 4.

Niezależnie od tego, czy wyślą Państwo zgłoszenie przez  stronę, zadzwonią  lub odwiedzą nas osobiście w biurze,  po dokonaniu wstępnego zapytania nasz pracownik  potwierdzi dla Państwa rezerwację, obliczy całkowitą cenę wycieczki i przedstawi ostateczną wersję umowy do akceptacji.

Jeśli zdecydują się Państwo na rezerwację przez stronę lub telefonicznie, nasz pracownik prześle na Państwa skrzynkę mailową potwierdzenie złożenia zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami rezerwacyjnymi: umową i warunkami uczestnictwa, warunków ubezpieczenia.
 Po wypełnieniu tych dokumentów, prosimy o przesłanie ich do nas  (wymóg formalny) za pośrednictwem fax. -u  na numer  22 862 50 70  lub przesłać mailem zeskanowane dokumenty  na adres: biuro@leveltravel.pl.

Nasz pracownik  dokona dla Państwa rezerwacji wstępnej i poinformuje o dalszych krokach (informację o terminie ważności rezerwacji wstępnej znajdą Państwo w wysłanym e-mailu

 

P    3.  Płatność.

Po weryfikacji dokumentów zostaną Państwo przez nas poinformowani o możliwościach dokonania zapłaty. Spośród zaproponowanych, mogą Państwo wybrać najwygodniejszy dla Państwa sposób płatności.

Przelew tradycyjny lub przekaz pocztowy:

Proszę zlecić przelew z dowolnego banku na nasze konto lub skorzystać z przekazu pocztowego. Dokonując przelewu na nasz rachunek, w tytule przelewu wpisz numer rezerwacji otrzymany od naszego pracownika oraz imię i nazwisko osoby zgłaszającej, zgodnie z dokumentami rezerwacyjnymi. Informacje te mogą pomóc w identyfikacji wpłaty i przyspieszyć proces potwierdzenia rezerwacji. Poniżej znajdziesz dane do dokonania płatności:

BERTUR BIURO PODRÓŻY
01-231 Warszawa (Wola)
ul. Płocka 15 lok 4

ING Bank Śląski
Nr 03 1050 1041 1000 0022 7362 2395

 
Gotówka:

Gotówką możesz zapłacić za wycieczkę tylko bezpośrednio w naszym biurze przy ul. Płockiej 15
 
Ważna informacja!
Aby przyspieszyć proces rezerwacji, prosimy o przesłanie potwierdzenia przelewu na adres biuro@leveltravel.pl  lub faksem na numer 22 862 50 70

 

Akceptujemy karty płatnicze w biurze stacjonarnym,

   

 

4.      4.  Potwierdzenie rezerwacji.

Po zaksięgowaniu wpłaty na koncie bankowym, nasz pracownik  dokonuje potwierdzenia rezerwacji, wysyłając do Ciebie powiadomienie (e-mailem lub faksem). Prosimy o zabranie ze sobą na lotnisko otrzymanych dokumentów, które stanowią podstawę  do odebrania dokumentów podróży na lotnisku. Z reguły organizator wymaga stawienia się na lotnisku na 2 godziny przed planowanym odlotem. Dokładne informacje na ten temat otrzymasz wraz z potwierdzeniem dokonania rezerwacji.

Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie uda nam się z Tobą skontaktować, prosimy o telefon na co najmniej 24 godziny przed planowanym wylotem. Wszystkie powyższe działania mają jeden cel: Twoje wakacje nie mogą Cię ominąć!

 

 

 

Życzymy udanego wyjazdu!

 

Nowe zasady dotyczące polityki prywatności

Drogi Użytkowniku,

 

25 maja 2018 roku zacznie obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”). W związku z tym chcielibyśmy poinformować o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku.

 

Co to są dane osobowe oraz jakie dane przetwarzamy?

 

Dane osobowe to każda informacja dotyczącą osoby fizycznej pozwalającą na określenie w sposób pośredni lub bezpośredni tożsamość tej osoby. Dane te są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie ze stron internetowych, serwisów, w tym zapisywanych w plikach cookies.

 

Przetwarzanie danych osobowych to operacje wykonywane na danych osobowych, a zwłaszcza zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie danych. Pozyskujemy następujące kategorie Państwa danych osobowych jak; dane teleadresowe oraz preferencje.

 

Administratorem Państwa danych osobowych jest:

 

Dlaczego chcemy przetwarzać dane?

Państwa dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem umowy/wypełnionym formularzem jak i w trakcie wykonania umowy, będą przetwarzane w następujących celach:

 

  • realizacji usług turystycznych
  • prowadzenia działań marketingowych
  • rozpatrywanie wniosków.

 

Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim dane są przetwarzane.

 

Komu możemy przekazać dane?

 

Państwa dane mogą być przekazane podmiotom przetwarzającym dane w związku ze zleconymi przez nas usługami, do Touroperatorów, którzy będą realizować rezerwacje o oraz podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa. Państwa dane mogą być przekazane również do państw trzecich na potrzeby realizacji umowy.

 

Jakie mają Państwo prawa w stosunku do swoich danych?

 

Mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Zgoda jest niezależna od czasu w jakim Państwo korzystacie z usług, obowiązuje do jej odwołania. Udzielenie zgód oznacza możliwość otrzymywania dostosowanych do Państwa potrzeb informacji marketingowych i ofert dotyczących produktów i świadczonych usług na podany adres e-mail lub numer telefonu, jak również uprawnia do kontaktów telefonicznych.

 

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Państwa danych?

 

Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy. Dodatkowo podstawą prawną jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielenie odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski.

 

W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.

 

W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie w celach marketingowych oraz celach analitycznych, moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przeze mnie ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, również po rozpoczęciu obowiązywania RODO (czyli po 25 maja 2018 roku).

 

Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, bez ich podania umowa nie może zostać zawarta.

 

Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i można ją wycofać w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.